پایگاه مقاومت بسیج شهید هاشمی نژاد بهزیستی میبد

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست ؟ ( با ارائه نظرات خود ما را یاری دهید )

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پایگاه بسیج شهید هاشمی نژاد میبد و آدرس pshn.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار مطالب

کل مطالب : 119
کل نظرات : 25

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 5
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 486
بازدید سال : 857
بازدید کلی : 13813
همایش بصیرت برگزار شد .

پایگاه شهید هاشمی نژاد اداره بهزیستی شهرستان میبد باحضو راعضای پایگاه  و مسئولین برخی از مهدهای  کودک جلسه ای را با موضوع بصیرت برگزار نمود.  در این جلسه جناب آقای غفوری مسؤل بسیج ادارات نیز حضور داشته و به پرسش های حاضرین پاسخ داد .

در پایان این جلسه  از برگزیدگان مسابقه دارت با اهداء جوایزی تقدیر به عمل آمد .

 

 

 

 

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مسابقه تفسیر سوره حجرات

پایگاه مقاومت بسیج شهید هاشمی نژاد اداره بهزیستی شهرستان میبد در نظر دارد با همکاری بسیج ادارات و همزمان با

ایام فاطمیه « شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) » 

 یک دوره مسابقه تفسیر سوره حجرات را در بین کارکنان و اعضای پایگاه برگزار نماید .

لذا از خواهران و برادران بسیجی عضو پایگاه  و علاقه مند دعوت می شود جهت ثبت نام و شرکت در این مسابقه فرهنگی به دفتر پایگاه واقع در داره بهزیستی میبد مراجعه نمایند. 

لازم به ذکر است که این مسابقه سه شنبه 12 اسفند ماه به صورت چهارگزینه ای برگزار و به نفرات اول تا سوم جوایزی به رسم یاد بود اهداء خواهد شد .

تعداد بازدید از این مطلب: 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


برگزاری مسابقه دارت به مناسبت دهه مبارک فجر

همزمان با ایام ا... مبارک دهه فجر یک دوره مسابقه دارت بین کارکنان بهزیستی میبد و اعضای پایگاه بسیج شهید هاشمی نژاد بهزیستی میبد برگزار گردید .

این مسابقه که  به همت پایگاه شهید هاشمی نژاد و با همکاری بسیج ادارات تدارک دیده شده بود در دو گروه زنان و مردان برگزار شد و نفرات اول و دوم  هر گروه  مشخص شده و مقرر شد در هفته آتی و در پایان همایش " انقلابی گری وآرمانهای شهدا "  در اداره بهزیستی میبد جوایزی  به آنان  اهداء گردد .

تعداد بازدید از این مطلب: 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چهارمین جلسه شورای ساماندهی امور سالمندان و کمیته پیگیری امور مناسب سازی شهرستان میبد برگزار شد.

همزمان با ایام ا... مبارک دهه فجر سومین جلسه شورای ساماندهی امور سالمندان و کمیته پیگیری و هماهنگی امور مناسب سازی شهرستان  به ریاست حسن فلاح فرماندار میبد برگزر گردید .

این جلسه که در محل دفتر فرماندار برگزار گردید پیرامون وضعیت مناسب سازی اماکن و معابر شطح شهر بحث و بررسی شده و در خصوص سامانه پیامکی معبر  اطلاع رسانی لازم صورت گرفت .

در این جلسه همچنین در خصوص ابلاغ بخشنامه بودجه 96 شهرداری ها و دهیاری های کشور و گنجاندن ردیف اعتباری در خصوص مناسب سازی معابر شهری و روستایی  برای معلولین ، سالمندان و افراد ناتوان بحث و بررسی و تصمیم گیری شد .

تعداد بازدید از این مطلب: 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


رونمایی از طرح دانشنامه ازدواج

ریاست بهزیستی کشور در شهرستان میبد: خانواده محکم‌ترین نهاد اجتماعی است/ بیش از ۸۰ درصد طلاق‌ها در پنج سال نخست زندگی رخ می‌دهد 

«انوشیروان محسنی‌بندپی» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در آیین رونمایی از طرح دانشنامه ازدواج در شهرستان میبد، گفت: اگر مسئولان زمینه شکوفایی استعداد‌ها را فراهم کنند قطعا جوانان ما بیش‌ از پیش می‌توانند موثر باشند و تاثیرگذاری خود را در همه زمینه‌ها به ویژه زندگی سالم و شاداب نشان دهند.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور طراحی دانشنامه ازدواج به دست گروهی از نخبگان و روانشناسان را از این دست برنامه‌هایی خواند که جوانان در آن نقش موثری دارند و ادامه داد: تحولاتی که در ساختار فرهنگ‌ها ایجاد شده با سوء استفاده از عدم آموزش مهارت‌های پیش از زندگی شرایطی را فراهم کرده که رشد طلاق در کشور افزایش یافت.

وی با بیان اینکه در سال ۹۴ به ازای هر ۴٫۳ ازدواج یک طلاق ثبت شده است، افزود: بیش از ۸۰ درصد طلاق‌ها در پنج سال نخست زندگی رخ می‌دهد که زنگ خطری برای جامعه است. افزایش آمار طلاق نشان می‌دهد که باید بیشتر در زمینه آموزش‌ها و فرهنگ‌سازی کار کنیم و با چرایی و علت‌یابی نسبت به پیشگیری اقدام کنیم..

محسنی‌بندپی، بهزیستی را یکی از نهادهای تخصصی و فعال در زمینه آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با آن برشمرد و گفت: یکی از طرح‌هایی که می‌تواند طلاق را کنترل کند آموزش‌های علمی و مشاوره‌ای پیش از ازدواج است که می‌توان دو فرد را برای افزایش ظرفیت و انتقادپذیری و قبول مسئولیت‌ها آماده کرد..

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه باید از کودکی نسبت به اجتماع‌پذیری افراد اقدام کرد وآن‌ها را رشد داد، اظهار کردباید این فرهنگ را تا سطوح عالی تحصیلی و در سطح دانشگاه‌ها نیز ادامه دهیم ک:  امروز نمونه این طرح به عنوان دانشنامه ازدواج رونمایی شد.

محسنی‌بندپی با تاکید بر حمایت‌های همه‌جانبه و ویژه مسئولان در زمینه اجرای طرح دانشنامه ازدواج، اظهار کرد: انتظار می‌رود تا براساس رهنمود‌های این طرح و اجرای آن در شهرستان میبد با شناخت نقاط ضعف و قوت، اجرای آن را در سطح کشور تعمیم دهیم.

یادآوری می‌شود، در این آیین طرح دانشنامه ازدواج با رویکرد پیشگیری از طلاق و ارائه آموزش‌های پیش از ازدواج رونمایی و بهره‌برداری شد.
اجرای حرکات روپایی از پارک فلسطین تا سالن ورزشگاه  شهرستان میبد توسط محمدحسین حسینی ، رکوردار روپایی در جهان از جمله برنامه های رونمایی از این طرح بود و مسئولین از این ورزشکار رکوردار تقدیر و تشکر کردند.در پایان از طرح دانشنامه ازدواج با حضور مسئولین کشوری ، استانی و شهرستانی رونمایی گردید.

سازمان بهزیستی به عنوان متولی اصلی آموزش های قبل از ازدواج برای اولین بار در ایران در شهرستان میبد با همکاری تمام دستگاه های اجرایی و حمایت مسولین بلند پایه شهرستان به ارائه طرح دانشنامه ازدواج پرداخته است..

این طرح کاملا داوطلبانه و رایگان می باشد و شرکت در دوره های آموزشی قبل از ازدواج به عنوان یک راهبرد موثر در رضایتمندی زناشویی می باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مرکز شبه خانواده نگهداری از کودکان مروارید میبد افتتاح شد .

در مراسمي با حضور رئيس سازمان بهزيستي کشور، مرکز شبه خانواده نگهداری از کودکان  مروارید بهزیستی شهرستان میبد به بهره برداری رسید.

 مرکز شبه خانواده نگهداری از کودکان بی سرپرست وبدسرپرست مرواریدبهزیستی شهرستان باحضور معاون وزیر ورئیس سازمان بهزیستی کشوردکتر محسنی بند پی ومسئولان استان وشهرستان به بهره برداری رسید.این ساختمان در زمینی به مساحت 2800مترمربع وزیر بنای 1300متر مربع  وبا اعتباری بیش ازیک میلیارد تومان با کمک خیرین احداث گردیده است این مرکزشامل 4واحد میباشد که دو واحدآن در طبقه هم کف  و محل نگهداری از دختران 6تا 12 و12تا18سال میباشدودو واحد دیگر آن که شامل سالن ورزشی و کتابخانه میباشد که درآینده نزدیک به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مهد کودک فرشته های کوچک در میبد افتتاح شد

مهد کودک فرشته های کوچک با حضور امام جمعه موقت و مسئولین میبد افتتاح شد

به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر مهد کودک فرشته های کوچک با حضور امام جمعه موقت و مسئولین میبد افتتاح شد.

 این مهد کودک با پذیرش 33 کودک سنین  نوپا تا نوباوه در حال فعالیت می باشد.

در حال حاضر24 مهد کودک  در شهرستان میبدبا مجوز اداره بهزیستی  با پذیرش بیش از 700 کودک در حال فعالیت می باشند.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دهه فجر مبارک

دهه فجر مبارک باد .

 مقاله دهه فجر,مقاله دهه فجرانقلاب, دهه فجرانقلاب اسلامی

با گسترش قیام مردم و خروج شاه از ایران، شاپور بختیار به عنوان تنها امید رژیم پهلوی، به عنوان نخست وزیر معرفی و باقی مانده بود.

این ایام که مصادف با اربعین امام حسین« علیه السلام» و گسترش راهپیمایی ها و اعتراضات مردمی بود، امام« قدس سره» طی پیامی، نکات تازه ای را برای هوشیاری مردم یادآور می شوند. همزمان با سایر شهرها، در تهران نیز راهپیمایی ها ادامه می یابد و فریاد الله اکبر جمعیت میلیونی لرزه بر اندام آخرین بقایای طاغوت می اندازد.

انسان های بپا خاسته و از جان گذشته با عزمی پولادین می روند تا سرنوشت مملکت خود را به دست بگیرند و همگی خواستار انحلال حکومت پهلوی و تشکیل حکومت اسلامی هستند و با شعار « استقلال، آزادی ، جمهوری اسلامی» خط مشی آینده را ترسیم می نمایند.

دهه فجر -گزیده ای از شعارهای انقلابی مردم در راهپیمایی ها

 

" مرگ بر این سلطنت پهلوی"


" توپ، تانک، مسلسل دیگر اثر ندارد"                        "شاه بجز خودکشی راه دگر ندارد"

 

مقاله دهه فجر


" ایستادن در صف نفت حالا دیگه حرام است"       " لباس گرم بپوش که کار شاه تمام است"

 

مقاله دهه فجر

 

" مردم! رفتن شاه یه حقه سیاسی است!"            " گول نخورید نهضت ما اساسی است"  


" زندگی مصرفی معادل بردگی است"

 



" نظام شاهنشاهی مظهر هر فسادیست"

 

 

" شاه باید برگردد"    " اعدام باید گردد"

 

مقاله دهه فجر,مقاله دهه فجرانقلاب, دهه فجرانقلاب اسلامی

به دنبال گسترش قیام مردمی، امام قدس سره 

تعداد بازدید از این مطلب: 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود