پایگاه مقاومت بسیج شهید هاشمی نژاد بهزیستی میبد

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست ؟ ( با ارائه نظرات خود ما را یاری دهید )

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پایگاه بسیج شهید هاشمی نژاد میبد و آدرس pshn.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار مطالب

کل مطالب : 119
کل نظرات : 25

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 19
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 500
بازدید سال : 871
بازدید کلی : 13827
مراسم عزاداری فاطمیه

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله می فرمایند:

«من احب فاطمة ابنتی فهو فی الجنة معی ومن ابغضها فهو فی النار; (2) هر کس فاطمه علیها السلام دخترم را دوست بدارد، در بهشت با من است، و هر کس با او دشمنی ورزد، در آتش [دوزخ] است .»

درآستانه روز شهادت مظلومانه بانوی دو عالم قره العین رسول حضرت فاطمه الزهرا مراسم عزاداری در نمازخانه اداره برپاگردید. در این که با حضور کارمندان واعضای بسیج اداره برگزار گردید در ابتدا زیارت عشورا قرائت گردید وسپس ذکر مصیبتی از آن حضرت بیان شد ودر ادامه نیز به نوحه خوانی وسینه زنی پرداخته شد.

.

تعداد بازدید از این مطلب: 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


گزیده سخنان امام خمینی (ره) درباره انتخابات

شرکت در انتخابات نه یک وظیفه اجتماعی و ملی ، بلکه یک وظیفه شرعی است

- از حقوق اولیه هر ملتی است که باید سرنوشت و تعیین شکل و نوع حکومت خود را در دست داشته باشد. طبیعی است که چون ملت ایران بیش از 90 درصد مسلمانند باید این حکومت بر پایه های موازین و قواعد اسلامی بنا شود 
-جامعه فردا جامعه ای ارزیاب، منتقد خواهد بود که در آن تمامی مردم در رهبری امور خویش شرکت خواهند جست. 
-باید اختیارات دست مردم باشد و هر آدم عاقلی این را قبول دارد که مقدرات هر کس باید دست خودش باشد. 
-قانون این است، عقل این است، حقوق بشر این است که سرنوشت هر آدمی باید به دست خودش باشد. هرملتی سرنوشتش به دست خودش باشد 
-البته آزادید هر رأیی دلتان می خواهد بدهید اما بی تفاوت نباشید نسبت به سرنوشت مملکت خودتان، نسبت به اسلام، نسبت به ملت، نسبت به کشور بی تفاوت نباشید 
-باید همه شما، همه ما زن و مرد، هر مکلف همان طور که باید نماز بخواند همان طور باید سرنوشت خودش را تعیین کند 
-دولت اسلامی یک دولت دموکراتیک به معنای واقعی است و برای همه اقلیت های مذهبی آزادی بطور کامل هست و هر کس می تواند اظهار عقیده خودش را بکند و اسلام جواب همه عقاید را به عهده دارد و دولت اسلامی تمام منطق ها را با منطق جواب داد. 
-هر کس می تواند اظهار عقیده خودش را بکند، اسلام جواب همه عقاید را به عهده دارد و دولت اسلامی تمام منطق ها را با منطق جواب خواهد داد 
از هم اکنون هم باید مطمئن باشیم رسانه های استکباری از عدم حضور مردم در صحنه انتخابات سخن ها خواهند گفت و با تحلیل های موذیانه و القائات توام با تهدید و ارعاب تلاش خواهند نمود ذهن ها را به مسائل دیگر معطوف نمایند , غافل از آنکه امت اسلامی ایران سالهاست نشان داده اند که از این هیاهوها نمی ترسند و مقاوم و استوار در مقابل تمام ابرقدرتها و قدرتها می ایستند و به یاری خداوند متعال ملت شریف ایران با حضور گسترده خود , انتخابات را با قدرت و قاطعیت برگزار می کنند. 
ملت شهیدپرور ایران بداند که این روزها روز امتحان الهی است , روز پرخاش علیه کسانی است که با اسلام کینه دیرینه دارند , روز انتقام از کفر و نفاق است , روز فداکاری است . 
چنانچه سستی بکنند , کسانی که می خواهند این کشور را به باد فنا بدهند ممکن است پیروز بشوند. باید همه شما , همه ما , زن و مرد , هر مکلف همان طور که باید نماز بخواند , همان طور باید سرنوشت خودش را تعیین کند. 
تعداد بازدید از این مطلب: 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مردم در انتخابات درست عکس خواست دشمن عمل کنند

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی  در دیدار پرشور هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم آذربایجان شرقی، ضمن تشکر صمیمانه از ملت بزرگ ایران به دلیل خلق حماسه پرشکوه ۲۲ بهمن امسال، آن را نشانه عزم راسخ و ایستادگی و بیداری مردم دانستند و با تأکید بر اینکه انتخابات ۷ اسفند نیز مظهر بیداری ملت و دفاع از نظام و استقلال و عزت ملی است، گفتند: مردم با حضور همه جانبه و آگاهانه و همراه با بصیرت و دانایی در انتخابات، درست عکس خواست دشمن عمل کنند.

در اینجا بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات اشاره می گردد .
رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار که در آستانه سالروز قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶ برگزار شد به موضوع انتخابات ۷ اسفند اشاره  و تأکید کردند: دشمن با یک برنامه ریزی خاص برای انتخابات، بدنبال تحقق توطئه طراحی شده خود است، بنابراین باید ملت ایران به عنوان صاحبان اصلی کشور از برخی حقایق مطلع شوند تا این نیات پلید محقق نشود.

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار افزودند: طراحی آنها برای انتخابات ۷ اسفند، از تخریب شورای نگهبان و زیرسوال بردن تصمیم های آن آغاز شده است و این شورا یکی از چند مرکز اساسی در نظام اسلامی است که امریکاییها از ابتدای پیروزی انقلاب، به شدت با آن مخالف بودند.
ایشان با تأکید بر اینکه نتیجه زیر سوال بردن تصمیم های شورای نگهبان، القای غیرقانونی بودن انتخابات است، خاطرنشان کردند: هنگامی که غیرقانونی بودن انتخابات القاء شود، بنابراین مجلس شورای اسلامی برآمده از این انتخابات و مصوبات آن غیرقانونی خواهد بود.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: هدف این طراحی زیرکانه، قرار دادن کشور در خلاء قانون و مجلس، در چهار سال آینده است که افکار عمومی باید متوجه این موضوع باشند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به افرادی که در داخل، با تخریب شورای نگهبان، با دشمن همصدایی می کنند گفتند: بیشتر این افراد متوجه صحبتهای خود نیستند و نمی توان آنها را متهم به خیانت کرد، اما آنها باید متوجه شوند که نتیجه این هم صدایی، تکمیل کردن نقشه خطرناک دشمن است.

ایشان با تأکید بر اینکه یکی از اهداف جبهه استکبار، از زیر سوال بردن انتخابات، محروم کردن ملت های مسلمان دنیا از پدیده بی نظیر، بدیع و جذاب مردم سالاری دینی است، به جایگاه بسیار مهم مجلس شورای اسلامی اشاره کردند و افزودند: مجلس با تصویب قوانین، ریل گذار حرکت دولت و دستگاه اجرایی است بنابراین انتخاب نمایندگان براساس بصیرت و آگاهی، در نحوه ریل گذاری حرکت کشور و جهت گیری آن بسیار تأثیرگذار است.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: اگر مجلس بدنبال رفاه مردم، عدالت اجتماعی، گشایش اقتصادی، پیشرفت علم و فناوری و استقلال و عزت ملی باشد، ریل گذاری آن در جهت این هدفها خواهد بود اما اگر مجلس مرعوب غرب و امریکا، و به دنبال حاکمیت جریان اشرافی گری باشد، ریل گذاری او در این جهت خواهد بود و کشور را به مسیر بدبختی هدایت خواهد کرد.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به کلام امام (ره) که مجلس را در رأس امور می دانستند، گفتند: این در رأس امور بودن به معنای سلسله مراتب اجرایی نیست بلکه تأکید بر اهمیت جایگاه مجلس از لحاظ تعیین مسیر و جهت گیری حرکت کشور است.
ایشان در ادامه به اهمیت اساسی و بنیادین مجلس خبرگان در نظام اسلامی نیز اشاره و خاطرنشان کردند: اهمیت جایگاه مجلس خبرگان از این جهت است که در تعیین رهبری بعنوان تصمیم گیر و سیاست گذار اصلی کشور، نقش دارد بنابراین انتخاب نمایندگان این مجلس، موضوع بسیار مهمی است.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: اگر نمایندگان مجلس خبرگان دلبسته به انقلاب، دلباخته به ملت، آگاه از توطئه های دشمن و مقاوم در مقابل این توطئه ها باشند، در زمان مقتضی، تصمیم گیری آنان به یک گونه خواهد بود ولی اگر نمایندگان خبرگان غیر از این باشند، به گونه دیگری عمل خواهند کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تمرکز دستگاههای تبلیغاتی جبهه استکبار بر مجلس خبرگان، گفتند: علت تأکید مکرر بر لزوم بصیرت و آگاهی و دانایی مردم در انتخابات، همین موضوع است تا بر خلاف خواسته دشمن عمل شود.
رهبر انقلاب بار دیگر ملت ایران را به حضور همه جانبه در انتخابات و دفاع از نظام اسلامی و استقلال و عزت ملی فراخواندند و با تأکید بر لزوم هوشیاری در برابر جبهه بی‌پروا و خطرناکِ مقابل ملت ایران که تحت نفوذ و سلطه شبکه صهیونیستی قرار دارد، افزودند: سیاستهای امریکا و بسیاری از دولتهای اروپایی، تحت سلطه این شبکه است و عملکرد امریکاییها در قضیه هسته ای نیز باید در این چارچوب ارزیابی شود.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود